FANDOM

"Najmocniej przepraszam. Nie chciałabym pana urazić, ale zostaje pan odrobinkę z tyłu."
Przyjaźń to magia *Część 1
"Oh, malutki smoczek! Jeszcze nigdy takiego nie widziałam. Ale ty jesteś słodziutki!"
Przyjaźń to magia *Część 1
'Ojeju umiesz mówić, nie wiedziałam że smoki mówią to coś tak absolutnie cudownego że, że aż nie wiem co powiedzieć!
Twilight Sparkle: No to możemy ruszać w drogę.
O nie zaczekaj, jak masz na imię?
Spike: Ja? -Spike.
Cześć Spike, jestem Fluttershy, o rety gadający smok! a o czym rozmawiają 'smoki?
Spike: Umm.. A co chcesz wiedzieć?.
Najlepiej opowiedz mi o wszystkim
Twilight Sparkle: Oammmh..
Przyjaźń to magia *Część 1
"Oh, przepraszam, Twilight. Chciałam zapytać, czy mogę... to znaczy, skoro nie jest jeszcze za późno."
Biletomistrzyni
"O nie, żartujesz? Robię to dlatego, że jesteś moją najlepszą przyjaciółką. Prawda Angel? Okej, tak robimy to żebyś dała nam bilet."
Biletomistrzyni
"Tak, bo on nie jest: Wielkim, Potwornym, Przerażającym, Obnażającym straszne zębiska i ostrą łuske i wielkie kły, Ziejącym strasznym dymem, mogącym jednym chapnięciem połknąć kucyka w całości, nadnaturalnie wyrośniętym smokiem."
Wyjście Smoka
"Jak śmiesz smoku? Jak śmiesz smoku! Posłuchaj no mnie dobrze. To, że jesteś aż taki duży, nie 'oznacza, że wolno ci się tak zachowywać. Może i masz wielkie zębiska i ostrą łuskę, być może ziejesz strasznym dymem i ogniem, ale nigdy nie wolno ci - powtarzam - nie wolno ci! Krzywdzić! Moich! Przyjaciół! Rozumiemy się?"
Wyjście Smoka
Nie za prędko Angel mój króliczku Angel wyrzuca marchewkę. Nie no zjadłeś zdecydowanie za mało Angel ucieka. Jeszcze nie pora na zabawę, wiem że chcesz pobiegać ale jeszcze trzy kęsy, 2 kęsy?, jeden mały kęs? tak ładnie proszę. Angel kopie marchewkęOhh.. Anegl kaszle. Ojej Angel dobrze się czujesz? Angel kaszle Kaszlesz bo w gardzie ugrzązł ci kawałek marchewki? Angel kaszle Chcesz się napić wody? Angel głośniej kaszle Może to przed ten wielki czarny kłąb dymu Angel rzuca marchewką w Fluttershy Rozumiem że to miało znaczyć tak.
"*bierze oddech'* ... jej.'" (Rainbow Dash się przewraca) za głośno ?
Ponaddźwiękowe Bum
Rainbow Dash rządzisz juhu (Widzi zdemolowaną bibliotekę) To od mojego wrzasku?
Ponaddźwiękowe Bum
"Gniecie mnie w pachach wykończenie dekoltu i nie pasuje do szala i klap, podszewka jest przyszyta maszyną, plisy są nierówne,materiał wygląda jak papier, tutaj ścięłaś ściegiem na okręt kiedy prosiłam o ścieg za igłą. Cały projekt jest tak zwyczajny jakby na prêt-à-porter, a nie na prawdziwy francuski pokaz 'haute couture."
Sukces spod igły
Ja bym chciała być drzewem.
Impas
Pewnie nie uwierzycie, ale kiedyś byłam badzo nieśmiała.
Z kronik Znaczkowej Ligi
"Jeszcze was złapię skarbeńki. Tak, jak tylko jedno z was ptaszki lub małpki lub misie, dotknie siatki, będzie moje! MOJE! HahahahaHAHAHAHA!"
Niezapomniany wieczór
"Macie mnie POKOCHAĆ!"
Niezapomniany wieczór
"(Do Rainbow)Nie miałabyś nic przeciwko gdybym cię stąd ściągnęła wbrew twojej woli?"
Powrót do Harmonii, Część 2
To ja jestem potworem.
Lekcja Stanowczości
Przykro mi ale nie to nie.
Lekcja Stanowczości

201px-Fluttershy is surprised S1E1